EMPTY METAPHORS


Just nu är jag död, och ni alla är bjudna på min begravning som kommer att äga rum på lördag efter att jag har dött lite mer. Finns bra tre ord som passar riktigt bra just nu.. JAG HATAR SKOLAN.

Ser inte riktigt ut som på bilden i nuläget, men det är inte så konstigt efter 98 timmar plugg av obegriplig filosofi. Jag kan omöjligt vara ensam om att tycka att filosofi är det äckligaste och mest önödiga ämne som någonsin funnits inom den svenska skolan. Punkt slut.

Lätta på hjärtat!
Postat av: elin

jag säger som jag sa till arnie för ett tag sedan: man borde kasta råttor på den jävelns grav som kom på filosofi...

2010-12-23 @ 02:59:59
URL: http://elinbling.bloggproffsen.se

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0