SOM ETT HJÄRTA SOM VÄGRAR SLUTA SLÅ

Ja, vad ska jag säga... det var inte igår direkt! Kände att det var dags att få ut lite ord ur huvudet nu, att skriva kan vara väldigt väldigt skönt faktiskt. Mitt liv står dock ganska stilla just nu, jag lever och mår bra, men det känns bara stilla på något vis.

Kallt är det ju också ja. Som om någon skulle ha missat det.... men det är lite mysigt faktiskt! Snö och mörker har verkligen sin egna lilla charm!

Ska försöka skriva lite mer. Kom ihåg kom ihåg kom ihåg.

Lätta på hjärtat!
Postat av: ARN

WOHOOOOOOOOOOOO! nu börjar det likna nått

2010-12-01 @ 23:17:56
Postat av: elin

ullen du måste uppdatera ofta nu när jag är borta så jag får höra hur förjävligt ni har det i snön, eller om ni mot förmodan skulle få solsemesterväder i landet lagom!! :D

2010-12-11 @ 00:42:53
URL: http://elinbling.bloggproffsen.se

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0