YOU CAN'T SEE ME LIKE I SEE YOU

Nu ska jag uppdatera för din skull ELIN! (Förresten jag och Arne pratade om att du borde blogga idag så satsa på elinbling!?")

Idag var det kallt, som vanligt.... Något som är bra är i alla fall att det känns rätt säkert att det blir en vit jul! Lite roligt att vi nu tar det som en självklarhet när vi bara för några år sedan blev sjukt glada och överraskade om det hände! Så nu i december uppskattar jag faktiskt kylan och snön lite (pyttelite)!

Skolan är rolig som vanligt också. Filosofiprov och naturkunskapsprov i veckan, pluggapluggaplugga! Descartes, Hume och Kant är jobbiga filosofigubbar som ska in i min hjärna på något sätt.... frågan är hur?



Bell X1 – Eve, The Apple Of My Eye
Öronorgasm

Lätta på hjärtat!
Postat av: elin

TACK!! på tiden att du skriver, blir stolt när du uppdaterat 4 ggr när jag kollade nu!

sen tänkte jag mest säga att jag hoppas det regnar på julafton bara för att haha, sen kan det fortsätta snöa på er! ;)

2010-12-23 @ 03:03:33
URL: http://elinbling.bloggproffsen.se

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0