DAG 4. VAD BJUDER JAG PÅ FÖR MAT?



Här ser ni ett exempel på vad mina kunskaper i köket innefattar - baconsås med ärtor. Haha inget praktexempel direkt (det ser äckligt ut, jag vet!) men jag tänkte att jag måste göra det här inlägget lite roligare och lägga in en bild. Och ja, det ska självklart vara pasta till såsen!

Om jag faktiskt skulle bjuda på mat skulle det dock bli tagliatelle och tomatsås. Tomatsås är det jag är klart bäst på. Inte så konstigt när jag och Adam tränar ungefär varje helg kanske haha, men träningen har gett resultat. Nu är vi bäst! Har själv inte smakat någon godare tomatsås (skrytskryt) såå om ni vill smaka är ni välkomna att bjuda in er själva på middag!



Min andra paradrätt är pastasallad (också väldigt avancerat) men vem sa att gott måste vara svårt? Jag tycker inte om att laga mat länge. Man provsmakar för mycket och blir mätt under tiden. Snabbt och enkelt är bra!

Lätta på hjärtat!
Postat av: Adam

Pasta och tomatsås FTW!!!!!! <3

2011-04-04 @ 23:30:56

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0