DAG 8. FAVORITSAKER



Jag är helt beroende av lypsyl och detta är min favvo (just nu).


Världens bästa concealer från Make Up Store som verkligen täcker ALLT. Vet inte hur många gånger denna har räddat mig från katastrofdagar.



Tuggummi - mitt största beroende. Tyggar tuggummi i princip hela tiden (stackars mina käkar).



Cola ferraris, behöver bara säga mmmmm.



Jag älskar böcker överhuvudtaget och just nu tycker jag väldigt mycket om den här. Luftslott av Sheila O'Flanagan.



Ipod - av den enkla anledningen att musik är det bästa som finns.



Sist men inte minst, världens underbaraste parfym - Flowerbomb. Tyvärr äger jag inte denna fantastiska skapelse men jag hoppas hoppas hoppas på att jag gör det efter min födelsedag.


Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0