I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK

"Jag känner så mycket. Det finns så mycket känslor i min kropp. Och jag tror att människor som känner mycket måste vara extra starka. Annars överlever vi inte genom livet. Om man känner så mycket och inte är starkare än sina känslor kommer man en dag hoppa från en bro av för mycket hjärtesorg. Man måste vara starkare än sina känslor."

- Michaela Forni




Som jag sagt förut beundrar jag Michaela Forni. Jag förundras varje dag över hur hon genom att pussla ihop ord till meningar i högsta grad lyckas beskriva känslor. Jag är också en person med mycket känslor. Ibland känner jag för mycket, och då är det jobbigt. Idag känner jag irritation. Irritation över människor, val och... ja egentligen allt. Därför mina vänner har jag ingen lust att skriva om er idag (DAG 7) men om ni väntar snällt på det så lovar jag att det kommer!

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0