SOMETIMES WHEN IT RAINS I JUST FEEL SO SAFE

Godkväll!

Sitter här och skriver på lite svenskauppgifter. En handlar om ett barndomsminne och den andra är ett tal. Ett tal om inget mindre än - Harry Potter och de vises sten. Haha, nu tycker ni säkert att jag är konstig - då kan jag intyga att det är jag verkligen!

Sitter också här med världens beslutsångest om vilken mobil jag ska köpa. Som en del av er säkert vet har min gamla Sony Ericsson fått hänga med ett bra tag nu så det börjar bli dags för något nytt! Det står i nuläget mellan Iphone 4 (skräll) och Xperia Arc. Lutar åt alternativ nummer två..... men JAG KAN ITNE BESTÄMMA MIG. FAN. HETS.






Lätta på hjärtat!
Postat av: Adam

2011-04-04 @ 21:54:11
Postat av: ulrikaaaaa

ROLIG KOMMENTAR hehe

2011-04-04 @ 22:16:40
URL: http://lifesize.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0