HOW CAN I DECIDE WHAT'S RIGHT WHEN YOU'RE CLOUDING UP MY MIND?

Idag tog jag och min mor en spontantripp till Stockholm. Min plan var att köpa nya bh:ar eftersom att jag insett att mina gamla både blivit fula och odugliga, MEN det blev ju inte riktigt bara så. Gick in i en klädaffär (bortsett från de där jag bara kollade på underkläder), observera EN, och det räckte för att jag skulle köpa en t-shirt, ett linne, världens finaste klänning och ett par jeans. Denna underbara affär var ju självklart Monki, som öppnat bästa butiken i gallerian. Hela kalaset gick ju på för mycket pengar... men ja lönen är väl till för att spenderas hehe.

OCH så köpte jag julklappar, NICE!!! Känns som att en stor tyngd har släppt från mina axlar.

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0