DU ÄR DU OCH JAG ÄR JAG

Har världens sämsta immunförsvar. Är med andra ord sjuk, som vanligt. Förstår inte vad jag kan ha gjort för att förtjäna det här?

Känner mig sjukt liten och hjälplös, som vanligt när jag är sjuk. Vill få känna mig ompysslad men istället ligger jag här ensam med datorn i knät. När man är sjuk får man väl tycka synd om sig själv? För det gör jag. Det är allt annat än kul att ligga i sängen och begränsas av en ork som inte finns. Ska i alla fall ta mig till vardagsrummet tills kl. 15.00 för då börjar OC. Det är mitt mål!

Lätta på hjärtat!
Postat av: Adam

Stackars älskling :( men imorrn kommer jag och pysslar om dig! tar med chips o cola också!!!!!!!!!!!! <3

2011-02-17 @ 18:41:21

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0