FYLL MIN TID MED NÅGONTING

Jag kom hem från Vingåker ett par skor rikare. Ett par superfina kiklackar befinner sig nu i min skohylla. Det slog gnistor mellan oss direkt, med andra ord är jag alltså nöjd.

Idag har jag och Adam segat och kollat på film. Imorgon ska jag till IKEA för att hitta prylar till mitt rum. ÄNTLIGEN ska jag införa lite nytt. Känns otroligt bra och skönt, vill verkligen ha ett rum som symboliserar mig. Jag vill att en person som kommer in i mitt rum ska känna mig. Känna vem jag är och tycka att jag är intressant. Kanske lite mycket att kräva av ett ensamt litet rum... men nej, jag vill ha det så!


Lätta på hjärtat!
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

SV: Tack! :) jag köper mitt material på panduro hobby :D

Om du vill så har jag en tävling du kan delta i just nu, om att vinna ett liknande fjäderörhänge jag gjort :)



/Mia



Fin blogg btw :D

2011-02-26 @ 12:14:03
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0