DAG 1. PRESENTERA MIG SJÄLV

Mitt fullständiga namn är Ulrika Christina Vilhelmina Jansson, men kort och gott är det Ulrika som gäller. Jag tycker inte om mina mellannamn, eller rättare sagt så förstår jag inte alls vad mina föräldrar tänkte på när de gav mig två namn som rimmar.

Tråkfakta
  • Jag bor i Mariefred, i ett litet vitt radhus, tillsammans med mina föräldrar. Inga syskon, inga djur = tråkigt.
  • Ungefär 160 cm lång, blont hår, blåa ögon, you name it!
  • Pluggar samhälle med inriktningen ekonomi.
Som person är jag... hmm, vad svårt det är att beskriva sig själv. Jag har lätt för att skratta (vilket jag är sjukt glad för) och jag är utåtriktad (men jag pratar ibland inte i onödan). I vissa situationer kan jag dock vara jätteblyg, varierar helt. Egentligen är jag lite av en ensamvarg, jag tycker om att vara ensam. Hur skönt är det inte att bara kunna lala runt i sitt eget tempo? Läsa lite, lyssna på den musiken man vill osvosv. Det betyder dock inte att jag inte tycker om att umgås med andra, jag älskar det också! Mitt stora problem är att jag är sämst på att höra av mig verkligen SÄMST (förlåt kompisar).

Randomfakta

  • Håkan Hellström och Kent är mina ultimata favoritartister (Lars Winnerbäck också fast inte riktigt lika mycket. JAG ÄLSKAR SVENSK MUSIK.)
  • Min favoritmat är kött, potatis och sås i alla former. Fast idag kom jag på att jag älskar hemgjord pizza väldigt mycket också.
  • Jag dricker inte mjölk (inte gjort det sedan jag var kanske...7 år) och inte heller läsk.
  • Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv.
  • Jag har haft tandställning (men det kommer jag typ inte ens ihåg även om det bara var något år sedan).
  • Blå, vit, svart, beige och grön är mina favoritfärger.
Och ja, nu blev det megalångt så det får räcka!


Håkan-konsert, det är lycka för mig.


Lätta på hjärtat!
Postat av: nilE oiniV

Spännande mellannamn! Lärde mig minsan något nytt ;)

2011-03-28 @ 18:39:51

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0