DAG 3. MINA FÖRÄLDRAR

Förlåt nu låter jag kanske hemsk, men jag tycker egentligen inte att det här är något roligt ämne att skriva om. Jag älskar mina föräldrar mest av allt på jorden, men det känns inte jättejätterelevant att berätta allt om dem här för er... men jaja!

Min mamma heter Susanne och min pappa heter Bengt. Jag har inte stenkoll på åldrarna så jag hoppar över det. Båda två är utbildade lärare, så det känns litelite som om att jag också ska gå den vägen. Mina föräldrar är jättebra. De hjälper mig alltid med allt jag vill ha hjälp med. Ibland hjälper de till och med även om jag inte vill ha hjälp. Känns till exempel sjukt bra att vara bortskämd med att alltid ha någon som förhör mig inför prov och liknande!

Egentligen skulle man väl kunna säga att jag verkligen är mammas flicka. Om jag mår dåligt över något så är det mamma jag pratar med, utöver Adam. Inte bara när jag mår dåligt utan alltid när jag vill prata. Jag har till exempel ringt henne när jag varit på väg hem från krogen klockan ett på natten bara för att jag ville ha någon att prata med och det tycker hon inte alls är något konstigt utan bara pratar på trots att jag väckte henne. Hur söt?!

Nu vet ni lite mer än innan i alla fall! Ajaaa, tillbaka till studierna.......

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0