WHEN A HEART BREAKS NO IT DON'T BREAK EVEN

Kan meddela att livsglädjen åter intagit min kropp. Idag hostar jag bara - YES!! Och Elin, jag har tänkt lite, och kommit fram till att jag bara vill umgås med människor som får mig att må bra. Så det här är slutet för vår vänskap och du är här med bannad från min blogg och mitt liv. Jag önskar dig dock all lycka i framtiden

Ni andra får såklart fortsätta läsa!!



Känns som att mitt "mästerverk" inte blev så mästerligt, men ja ni och speciellt du Elin fattar grejen i alla fall.


Lätta på hjärtat!
Postat av: elin

fortsätter läsa tills du blockar min ip-adress!!

2011-09-20 @ 11:14:10
URL: http://elinvainio.blogg.se/
Postat av: Arnela, Angela, Daniella, Arne, Anjela osv.

ta henne, klipp hennes tounG

2011-09-20 @ 18:42:27
URL: http://arnelas.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahashahahhahahahaha, dör, hahahahahahahaha

2011-09-20 @ 20:05:46

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0