I MUST BE DREAMING

Alla hjärtans dag.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här dagen. Den är helt klart enbart skapad i ett komersiellt syfte, men samtidigt tycker jag ju faktiskt att det är väldigt mysigt alltihop. Jag tycker absolut inte att vi måste ge varandra dyra saker och egentligen kan vi ju faktiskt visa varandra kärlek och uppskattning vilken dag som helst. Trots det tycker jag som sagt att den här dagen är mysig. En hyllning till kärleken liksom, som faktiskt är det bästa som finns. Så jo.. egentligen tycker jag väl om alla hjärtans dag, antar jag, men som sagt inga överdrifter. Däremot tycker jag att vi ska hylla kärleken och visa varandra uppskattning. Bara säga till våra närmsta att vi älskar dem och berätta för dem hur viktiga de är kanske. Bara göra mysiga saker.

Tråkigt nog är jag ju såklart döende dagen till ära.... score.

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0