SO FOR TONIGHT I'LL STAY HERE WITH YOU

För några år sedan läste jag en otroligt fin text om kärlek och det var en del av texten som jag tyckte speciellt mycket om. Jag skrev ner just den delen i en anteckningsbok jag har, som jag skriver massor av fina saker i. Här har ni det:

"Love means holding him, and being afraid. Afraid because you could lose him at any moment, but that fear is what keeps you holding on. In love, anything goes and that’s okay. That’s what is so beautiful about it. You don’t know what happens next. All you have is the fact that both of you will be going through it together."

Det här är nog fortfarande bland det finaste jag någonsin har läst och jag är så glad över att jag skrev ner det. jag ska börja göra det med allt fint jag hittar. Det är så roligt att läsa i efterhand.

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0