JAG GAV UPP FÖR LÄNGESEN

Mitt huvud är ett stort kaos just nu. Jag vet varken ut eller in och tvivlar på allt och alla, mest på mig själv. Vad är det meningen att en människa ska göra i en sådan situation egentligen? Om något ska man väl kunna lita på sig själv, men det är verkligen en omöjlighet just nu.

Jag vill göra något. Göra något stort, något som förändrar allt. Något som förändrar mig. Jag vill bli något i mina egna ögon. Jag vill kunna ta stora avgörande beslut och vara stolt över mig själv, men jag känner bara förtvivlan just nu över att jag är så svag.

Det här precis en sådan stund då Melissa Horn låter lite extra bra i mina öron. Fina Melissa som alltid kan sätta ord på allt.

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0