LIKE A DRUG YOU SUCK ME IN

Mycket bra onsdag! Skrattade mig till stor del igenom seminariumet som bestod av roliga diskussioner om prostitution och fråga Olle. Av någon anledning får vi alltid in fråga Olle, men ja creds till min grupp haha!

Mindre creds till SJ. Jag uppskattade inte att behöva sitta på ett tåg som stod stilla i en halvtimme, och jag uppskattade heller inte att tåget sedan stannade i alla fall fem gånger under den 25 minuter långa resan... Som tur var blev jag hämtad från tåget i alla fall och fick spendera min kväll med bästa möjliga sällskap!! Som sagt BRA ONSDAG!



Och såhär såg jag ut idag för er som undrar, och för er som inte gör det hehe.

Lätta på hjärtat!

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0