THE WAY YOUR SMILE LOOKS SO REAL

Min blogg måSte ju vara världens tråkigaste. Skärpning Ulrika. Häftigt att jag skriver om mig själv i tredje person ja.

Nej men sen sist så har jag varit i London, vilket ju är en big deal och något jag borde skriva om men jag orkar inte. Kansker kan bjuda på någon bild eller så senare. Åkte i alla fall dit med fina vänner och träffade världens finaste vän. London är nice!

Sen har jag bara varit hemma och jobbat. Jag älskar mitt jobb, och jag älskar det svenska vädret just nu!!

Lätta på hjärtat!
Postat av: elin

<3 när jag kommer hem i sommar kan vi hänga på kent butiken i Eskilstuna, tänkte att erbjuda det var det lättaste sättet att få dig till etuna??

2012-05-21 @ 20:58:56
URL: http://elinvainio.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0